معاونت فنی - واحد پشتیبانی

بسمه تعالي

سيستم هاي الكترونيكي از حساسيت و ظرافت بالايي برخوردارند و به همين دليل نياز به بازديد و رسيدگي دارند كه هر چه اين بازديد منظم تر و در فواصل زماني استاندارد انجام گيرد به طول عمر و كارايي سيستم مي افزايد. بازديد سيستم هاي الكترونيكي توسط كارشناسان صاحب فن و مجرب از اين نظر مورد اهميت خاص و بالايي است كه گاهي اوقات يك مشكل كوچك كه بدون صرف هيچ گونه هزينه اي قابل رفع است ]به دليل عدم رسيدگي و باز دید صحيح و به موقع] باعث بروز مشكلات و خسارت جبران ناپذيري به ساختار قطعات و موارد استفاده‌ي آن ها خواهد شد. نوع استفاده‌ از تجهيزات الكترونيكي به اهميت اين مسئله (بازديد و پشتيباني) مي افزايد چرا كه آسيب پذيري آن دسته از تجهيزات كه دربراي موارد خاص استفاده خواهند شد به آن بخش و تمامي بخش هاي وابسته نيز صدمه خواهد زد. به عنوان مثال ايجاد خلل در نحوه‌ي كار تجهيزاتي كه در واحدها و بخش هاي حفاظتي براي تامين امنيت محل به كار مي روند ممكن است باعث خسارات بالايي شود چرا كه حفاظت و امنيت به مخاطره افتاده است و سيستم هاي مديريتي نيز به همين صورت.

شركت فخرايمن شرق با ارائه‌ي طرح هاي متنوع با خدمات متفاوت در نظر دارد امكان استفاده از طرح پشتيباني را براي تمام مشتريان خود فراهم نمايد.

طرح پشتیبانی طلایی

شرح خدمات پشتيباني طلايي:

  1. پاسخگوي تلفني 24 ساعته.
  2. حضور در محل در صورت بروز مشكل و نياز كارفرما در كمتر از 5 ساعت در تهران و حومه و كمتر از 24 ساعت در شهرستان. (24 ساعته).
  3. رفع عيب نرم افزاري در كمتر از 12 ساعت.
  4. رفع عيب سخت افزاري در كمتر از 48 ساعت.
  5. ماهيانه يك بار بازديد دوره اي:

5.1.     نظافت كامل دوربين ها.

5.2.     بازديد و چكاپ كامل نرم افزار كليه تجهيزات.

5.3.     به روز رساني نرم افزاري سيستم در صورت وجود ويرايش هاي جديد.

5.4.     بازديد كامل سيستم سخت افزاري (زواياي ديد، حالت دوربين ها، تنظيمات و غيره)

  1. تمدید گارانتی تعویض(تا سقف 30% قرار داد پشتیبانی)
  2. تعويض تمامي فيش ها و اتصالات هر شش ماه يكبار (سه بار در كل دوره).
طرح پشتیبانی سالیانه
طرح پشتیبانی موردی
جدول مقایسه ای