< سخن مدیر عامل - شركت فخر ايمن شرق
دوربین مدار بسته
دوربین مدار بسته
  • Fakhr Imen
  • Fakhr Imen
  • Fakhr Imen
123
دوربین مدار بسته - فخرایمن شرق – نماینده انحصاری دوربین مدار بسته گرین : این سایت کاملترین و جامعترین سایت در زمینه اطلاع رسانی و آموزش کلیه مفاهیم مربوط به دوربین مدار بسته بوده و با هدف اصلاح و بروز کردن این فرهنگ و آشنایی هر چه بیشتر با شرکت فخرایمن شرق طراحی شده است در این سایت می خوانید: دوربین مدار بسته گرین دوربین مدار بسته صنعتی، دوربین مدار بسته دام، دوربین مدار بسته تحت شبکه (IP)، دوربین مدار بسته دید در شب(IR)، دوربین مدار بسته مخفی (Pinehole)، کیبورد کنترل دوربین مدار بسته اسپیددام، انواع DVR های IP base و استندالون و ...)، کلیه پروژه های انجامی به صورت مصور بوده با هدف آموزش و اطلاع از نحوه انجام پروژه ها توسط فخر ایمن شرق و همچنین مهارت و تجربه کادر فنی این شرکت، جداول مربوط به مقایسه تصویری و مشخصاتی دوربین مدار بسته از نظر کیفیت، شرایط اخذ نمایندگی دوربین های مداربسته Green انگلستان، مقالات تخصصی کاربردی و کامل در زمینه دوربین مدار بسته و مدیریتی، تاریخچه و عهدنامه فخر ایمن شرق، بیانیه ها و منشورها، مدارک بین المللی کارکنان، و... .

سخن مدیر عامل:

   

سلام

            امیدوارم همیشه اوضاع و احوال شخصی و درونی تون خوب خوب باشه، چون همه چیز بر می گرده به طرز نگاه کردن و طرز فکر آدمها، اتفاق های زیادی دور و بر ما می افته و مهم اینه که ما چه جوری به اونا نگاه م یکنیم و چه جوری با اونا مواجه می شیم، خلاصه کلام همه چیز همیشه خوبه به شرطی که ما بلد باشیم بهش خوب نگاه کنیم.

            داشتم برای انجام یک سری کارهای ساختمانی و طراحی دکوراسیون شرکت توی اینترنت دنبال یه مجموعه خوب و قوی می گشتم، حدود نیم ساعت گشتم به دو سه تا شرکت جالب قوی رسیدم که انتخاب یکی از بینشون سخت بود، با خودم گفتم بزار ببینم نظر مدیرعامل شرکتها نسبت به شرکتشون چیه، شرکتشون و چه جوری دارن اداره می کنن، صداقت و صراحتشون چه جوریه، در کل گفتم حالا که همشون مجموعه ای قوی هستن، اون شرکتی و انتخاب می کنم که مدیرعاملش بهش خوب نگاه کنه، پرانرژی و پویا نگاه کنه. خلاصه بعد از نیم ساعت چهل ذقیقه گشت و گذار توی سایتهاشون یکی از اون سه تا شرکت که همه چیش شفاف بود و برای همه چی از طرز برخورد با مشتری گرفته تا کارای داخلی خودش برنامه های مدون و منسجم داشت و همه ی برنامه هاشم با صداقت کامل و صراحت کامل تو سایتش گذاشته بود رو انتخاب کردم، پیش خودم گفتم حتی اگه همه اینا در حد حرف هم باشه، گفتن و نشون دادنشون هم قشنگه هم بالاخره دیدن می خواد.                .

            بعد از اینکه نماینده های اون شرکت اومدن کاراشون کردن و رفتن [اینم چند روزی طول کشید] با خودم گفتم: نه مثل اینکه فقط حرف نبوده.

همین جوری که توی شرکت نشسته بودم و خسته از کار روزانه داشتم توی اینترنت دنبال مقاله و طرح های جدید می گشتم با خودم گفتم نکنه الان یکی توی اینترنت می خواد شرکت منو از این چند تا شرکت انتخاب کنه، این شد که [به قول بچه ها] به سرم زد شرکتمو به بقیه معرفی کنم.

شرکت فخرایمن شرق سال 81 با دو نفر نیرو تاسیس شد. با گذر زمان و افزایش قردادهای دولتی و خصوصی فضای اداری این شرکت از 12 متر مربع به 200 متر مربع و توان شرکت از لحاظ منابع انسانی از دو نفر نیرو به بیست و سه نفر نیروی ثابت استخدامی افزایش یافت که پنج نفر از این بیست و سه نفر را مدیران ارشد و سه نفر را مدیران میانی تشکیل می دهند. با افزایش و گستردگی فعالیت ها در شرکت فخرایمن شرق هیئت مدیره اقدام به تبدیل شرکت فخرایمن شرق به گروه فنی فخر ایمن شرق مشتمل از سه شرکت کرد با زمینه های فعالیت (دوربین، شبکه، مخابرات) هم تخصصی تر پیگیری  و هم دقیق و حرفه ای انجام بشن، چون واقعا" دیگه هم حوزه مشتریان خیلی فرق کرده بود و هم نیازهاشون خیلی تخصصی تر شده بود و پاسخگویی به این همه نیاز تخصصی از توان فخرایمن خارج بوده و نیاز به ساز و کار گروهی تر و تخصص تر داشت. این بود که گروه فنی فخرایمن شرق [که الان اسمش هولدینگ سایناست] تقریبا" با همون سرمایه های انسانی شکل گرفت. 

            تو شرکت فخرایمن شرق اصل بر تحقیق و مطالعه است و همه پرسنل ما در شرکت روزانه بخشی از وقت خودشون رو صرف تحقیق و مطالعه ی روش های روز بازار دنیا در زمینه ی فعالیت خودشون می کنن. همه اینجا موظفند فعالیت ها را طبق نظام نامه ی استاندارد واحد (بر اساس آخرین ویرایش) انجام بدن و حتی اون جوری باهم برخورد کنن که در نظام نامه یا آیین نامه ی فرهنگی انظباطی اومده، آخه ما تو فخرایمن شرق برای تمامی واحدها یه نظام نامه تهیه کردیم که شامل بیانیه ماموریت واحد، فلوچارت ها، آیین نامه ها و فرم ها و سایر مسائل کلیدی هر واحده، همه میدونن هر واحدی کارش چیه، برای چی تاسیس شده یا اساسا چه خدماتی رو چه جوری میتونه و باید به اونا بده.

            تو فخر ایمن مهمترین اصل مشتری مداری و بالا نگه داشتن سطح رضایتمندی و وفاداری مشتریاست. همه تو فخرایمن می دونن که مشتری فقط کسی نیست که از شرکت محصولی می خره یا براش پروژه انجام می دیم بلکه حتی توی شرکت هم همه مشتری و پیمانکار هم دیگه هستن و وظیفه دارن همه ی اصول مشتری مداری رو حفظ کنن، اینجا هر واحدی هر چی از واحد دیگه ای بخواد (نامه، گزارش، فرم و ...) مشتری اون واحد محسوب می شه.

            ما تو فخرایمن سعی می کنیم دوره های آموزشی و بروز رسانی مدیریت کیفیت را مرتب برگزار کنیم و کار مدیران ارشد سازمان نهایت سعی شون اینه که بر اساس آخرین روش های مدیریتی و رفتار سازمانی کارهاشون و انجام بدن و باید مدام این روش ها رو توی شرکت های بزرگ و موفق بررسی کنن.